wtorek, 2 września 2014

Preparaty dla kobiet w ciąży, cz.1 biust

Podczas ciąży ciało przyszłej mamy przechodzi szereg zmian, które trudno porównać z czymkolwiek innym. Szczególnie nasza skóra na brzuchu, udach, pośladkach i piersiach potrzebuje dodatkowego wzmocnienia i nawilżenia. W aptekach, drogeriach mamy dostępne całe linie specjalnych kosmetyków ujędrniających, poprawiających napięcie skóry przeznaczonych dla kobiet w ciąży oraz mam karmiących.

Moim pierwszym takim produktem, kupionym właściwie przez przypadek - duża obniżka cenowa w nowej drogerii, był specjalistyczny preparat do pielęgnacji biustu Perfecta Mama firmy Dax Cosmetics.


zródło: http://www.dax.com.pl/pl/product/258/specjalistyczy-preparat-do-pielegnacji-biustu/


Podczas ciąży nie odczuwałam większego obrzmienia piersi czy doskwierającego bólu. Preparat stosowałam profilaktycznie.
Szperając w internecie natknęłam się na pojedyncze negatywy, które niestety w większości moim zdaniem spowodowane  były nadmiernymi oczekiwaniami wobec produktu, i tak czytam: „nie zmniejszył rozstępów”, co odważniejsi piszą nawet „nie zlikwidował …”.
Jednak producent nam tego wcale nie obiecuje.
Z opisu produktu wyraźnie  wynika, iż produkt ma działanie profilaktyczne i łagodzące – nie naprawcze. W związku z tym oczywiście nie poradzi sobie z już istniejącymi problemami,  na pewno nie zlikwiduje rozstępów, za to zmniejszy ryzyko ich pojawienia się.

zalety:
- lekka i aksamitnie miękka konsystencja
- subtelny, przyjemny zapach
- świetnie się wchłania
- niesamowita wydajność!
- przystępna cena

wady:
przed karmieniem piersia nalezy dokladnie umyc brodawki

Stosowałam go przez cały wskazany okres ciąży (od 4 msc.) 1 - 2 razy dziennie
 - większych obrzmień nie miałam
 - rozstępów brak 

pojemność: 100 ml
cena: ok 20 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz